ETA – tady je doma

ETA – tady je doma

Pro značku ETA to nebylo nejlepší období. Změna vlastníka a informace o prodeji části výroby v České republice nezafungovaly nejlíp. Když k tomu přidáme fakt, že značka již několik let nijak výrazněji nekomunikovala, nebylo snadné jí najít cestu k zákazníkům. Důvěra ve značku byla závislá na velmi pragmatických argumentech, které dostaly vážné trhliny.

Cílem kampaně bylo připomenutí základních benefitů, na nichž značka stála a stojí, jako je například důvěra v produkty, které vyrábí. Nesla pragmatický argument, který si zvolili sami zákazníci v testech ze tří kreativních konceptů. Strategie zahrnovala jak koncové zákazníky prostřednictvím on-line kampaně, kreativy na OOH a billboardů, tak především B2B segment v podobě nákupčích v klíčových obchodních řetězcích.

To, že kampaň zafungovala, potvrzují dva fakty: 
• z původně půlroční kampaně se stala linka, kterou ETA drží dodnes 
• v roce spuštění kampaně byla ETA po delší době prodejně v zisku