FINTREND

FINTREND

Společnost FINTREND z oboru finančního poradenství nefunguje jako multilevel, ale má jednoduchou strukturu s finančními odborníky, za jejichž služby klient platí. V českém finančním poradenství tak prosazují nový trend, který jsme měli za úkol komunikovat. Zároveň jsme spustili také PPC kampaň na získání nových kolegů.

35 tisíc zhlédnutí

Navrhli jsme nový design firmy včetně loga a propagačních materiálů a spustili přehlednou microsite www.fintrend.cz. Abychom co nejlépe vysvětlili, jak společnost FINTREND funguje, vytvořili jsme krátké video:

Pro oslovení potenciálních spolupracovníků jsme spustili bannerové a textové PPC na Sklik a AdWords. Tyto inzeráty měsíčně generují i s minimálním rozpočtem desítky zájemců o spolupráci ale také nové klienty. Pro stávající klienty jsme vytvořili novou odlehčenou podobu newsletteru, která je informuje o těch nejzajímavějších novinkami ve světe finančnictví.