UGOVA SALATERIE

UGOVA SALATERIE

UGOVA SALATERIE je koncept zdravého stravování, který osvěží tělo a potěší mysl. Naším úkolem bylo vytvořit zajímavý a hravý prostor s originálními prvky a použitím přírodních materiálů. Cílem je vdechnout Salateriím čerstvost a vytvořit příjemné a inspirující prostředí, kde si lidé mohou dopřát gastronomický zážitek.

Popis projektu

Vizuální styl Salaterie se opírá o “přírodnost” a originalitu, přičemž je tvořen několika charakteristickými prvky. Použité materiály jsou přírodní a opravdové, žádné náhražky, žádné kompromisy. Hlavním znakem je surovost s minimálním opracováním. Zároveň jde o moderní design, který je doplněn vtipnými detaily a přitom je funkční - například drážky ve stolech slouží na odložení menu. Typickým prvkem je například závěsné světlo nad stolem ve tvaru větve. Dalším zajímavým prvkem Salaterií jsou ilustrace na zdech, které se propojují s obrazy a navozují atmosféru domova. V ilustracích si pohráváme s velikostí objektů, což vnáší do prostoru hravost a zákazník má možnost rozvinou svoji vlastní fantazii.

Salaterie UGO, Kofola

Vizuální koncept Salaterií razí základní myšlenku “zdravé produkty - zdravý koncept” a koresponduje tak s produkty, které se zde prodávají. Velký úspěch konceptu potvrzují stále nové Salaterie v Česku i na Slovensku. Největší odměnou jsou pak spokojení zákazníci, kteří si z návštěvy odnášejí zážitek a rádi se sem vrací.

V roce 2015 jsme se s konceptem Ugových salaterií umístili na 1. místě v kategorii Indoor reklama za „Unifikovaný korporátní design, při němž je přesto každá prodejna originální" v prestižní soutěži Duhový paprsek.