PHILIPS – SOUTĚŽ „KOPNI TO TAM!“

PHILIPS – SOUTĚŽ „KOPNI TO TAM!“

V roce 2014 uvádí Philips na trh nový model televize Ambilight s operačním systémem Android a funkcí světelných efektů, které pro sledování vytvářejí pohlcující zážitek. A naším úkolem je efektní propagací o tomto výrobku zvýšit povědomí. V reklamě dokážeme vycítit příležitost, a proto se rozhodneme vytvořit soutěžní kampaň napojenou na jednu z nejvýznamnějších televizních událostí roku- mistrovství světa ve fotbale 2014.

Pro účel kampaně vytváříme soutěžní microsite s názvem „Kopni to tam“, kterou odhalujeme ve dvou fázích. První z nich je připravena jako teaser v podobě odpočtu již 14 dní před zahájením mistrovství, což nám kromě správného napětí pomůže k dalšímu oslovování pomocí remarketingu. Se zahájením mistrovství je pak odhalena samotná soutěžní stránka, na kterou mohou fanoušci odesílat své tipy ohledně jednotlivých zápasů a soutěžit o vybrané ceny, včetně televize Ambilight.

Vysoké úspěšnosti kampaně dosahujeme především díky propracovanému cílení, které zaměřujeme jak na fanoušky týmů, tak na milovníky nových technologií. Stáváme se odborníky na fotbal. Pečlivě sledujeme každý zápas a po vypadnutí týmu již na jeho fanoušky necílíme. Výrazných výsledků dosahujeme jak v ceně za proklik, tak ve struktuře soutěžících. Nejvíc prokliků totiž patří překvapivé, ale velmi důležité kupní síle- ženám!
Do soutěžní fotbalové kampaně jsme se naplno vžili, rozumem i citem.