UGOVA ČERSTVÁ ŠŤÁVA

UGOVA ČERSTVÁ ŠŤÁVA

Tradiční česká společnost Kofola nás oslovila ke spolupráci při launchi nového produktu - čerstvé šťávy z ovoce a zeleniny vyráběnou unikátní technologií, která umožňuje šťávu zachovat čerstvou až měsíc od výroby.

Nejprve jsme dělali to, co nám jde nejlépe - vytvořili jsme brand založený na hravosti, odlehčenosti a upřímnosti tak, aby vzbuzoval důvěru ale zároveň bavil. Myšlenka brandu se opírá o postavičku pana UGA, zastánce zdravého životního stylu, který má rád lidi a dělá věci poctivě.

Jakmile byl pan UGO připravený vyrazit do světa, spustili jsme online aktivity. Základem bylo vytvořit pěkný a funkční web (http://www.volteugo.cz). Povědomí o UGU podpořily PPC reklamy, které se s využitím remarketingu obměňovaly podle aktuální sezony. V remarketingu jsme využívali cílení na různá publika (zvlášť na budoucí franchizanty a na zákazníky). Dále jsme vytvořili facebookový profil a za necelé 2 roky jsme získali přes 17 tisíc aktivních fanoušků. UGO vychováváme od narození, a proto ho vnímáme jako naše dítě, o které s láskou pečujeme každý den.