digital
kampaně

Výkonové
a brandové kampaně

Nejefektivnější je, když jsou brandové a výkonnostní kampaně hezky v rovnováze – máme ověřené, že jedině tento přístup vede dlouhodobě k těm nejlepším výsledkům. A jak toho docílíme?

Provedeme audit, zvolíme správné formáty a když se objeví vhodná novinka, neváháme ji použít. Výsledek? O vaší značce a produktech se bude vědět nejen u nás, ale třeba i v zahraničí.

Chci kampaň

Audit

Podcenit audit je jako střílet naslepo. Díky tomu, že si projdeme vaše dosavadní kampaně, můžeme například pokračovat dál v tom, co bylo dosud funkční, nebo se vyvarovat minulých chyb. Pomocí auditu využijeme potenciál kampaní naplno a cíl zvolíme s maximální přesností.

Strategie

Pomocí vstupních dat si stanovíme cíle kampaně + ke komu mluvíme a jakým způsobem. V návaznosti na to vypracujeme časový harmonogram, mediaplán včetně rozložení financí a zvolíme adekvátní reklamní formáty a kanály. V rámci strategie si stanovíme také KPI – výsledky, které vy chcete a my je dodáme.

Testování

Na začátku kampaně doporučujeme udělat krátkou testovací fázi, ve které si ověříme, jak strategie funguje na cílové skupiny. Testování se meze nekladou! Ideálně probíhá po celou dobu kampaně a zaměříme se na cílové skupiny, kreativu, texty… Výsledkem jsou data, díky kterým je další kampaň zas o něco úspěšnější a přináší lepší výsledky i vám.

Správa a optimalizace

Kampani se pečlivě věnujeme od začátku do konce. Průběžně ji celou (nebo její jednotlivé části) upravujeme, abychom vám dodali co nejlepší výsledky.

Vyhodnocení

Na vyhodnocování si potrpíme. Je nedílnou součástí online procesu – nejen, že ukáže výsledky, ale vzejdou z něj i Key Learnings pro další kampaně. Přistupujeme k němu zodpovědně, podrobně a na základě dat.