COOP kampaň Všude, kde nás chcete mít

Přes 170 let na trhu. Kdo to může říct? Maloobchodní řetězec COOP si důvěru zákazníků získal už dávno předtím, než vůbec vznikl internet. Zadání bylo jasné – měli jsme se postarat o to, aby značka obstála i v době digitální.

Jak jsme na to šli

Náš první krok byl ukotvit esenci značky do jednoduché a srozumitelné formy, která vysvětlí, kdo je COOP. Potřebovali jsme ukázat, že nejde o supermarket s obřími regály, ale o maloobchodní síť s 2 400 prodejnami po celé Moravě, která je lidem opravdu nablízku.

A tak vznikli Laďa a Luďa

Série 3 nízkonákladových videospotů vznikla jako pokračování brand buildingu COOP. Naším cílem bylo přenést hodnoty značky do příběhu, který bude bavit všechny generace. A tak vznikly postavy Laďa a Luďa – kluk z vesnice a kluk z města. Kontrastní dvojice, která umožnila divákovi identifikovat se s oběma pohledy, s životem na vesnici i ve městě. Putování Laďi a Luďi po krásách Moravy, při kterém jim jistí záda místní prodejna COOP, nám umožnilo ukázat, že je COOP všude tam, kde jej chcete mít.

Všechno dobré

V rámci kampaně jsme vytvořili i podstránku s interaktivní mapou, na které mohli zákazníci sledovat prodejny COOP a objevovat tipy na výlety po celé Moravě. Součástí strategie byla i soutěž a další navazující obsah na sociálních sítích, který diváky blíž seznámil s putováním dvou kamarádů a zároveň je přirozeně nasměroval do prodejen.

Na původní koncept navazujeme v komunikaci na sociálních sítích COOP dodnes.

Líbí?
Rádi to uděláme i pro vás.

Napište nám!

Nestačilo?
Mrkněte na podobné projekty!

Líbí?
Rádi to uděláme i pro vás.

Napište nám!

Nestačilo?
Mrkněte na podobné projekty!