
Přes 170 let na trhu. Kdo to může říct? Maloobchodní řetězec COOP si důvěru zákazníků získal už dávno předtím, než vůbec vznikl internet. Zadání bylo jasné – měli jsme se postarat o to, aby značka obstála i v době digitální.
Náš první krok byl ukotvit esenci značky do jednoduché a srozumitelné formy, která vysvětlí, kdo je COOP. Potřebovali jsme ukázat, že nejde o supermarket s obřími regály, ale o maloobchodní síť s 2 400 prodejnami po celé Moravě, která je lidem opravdu nablízku.
Série 3 nízkonákladových videospotů vznikla jako pokračování brand buildingu COOP. Naším cílem bylo přenést hodnoty značky do příběhu, který bude bavit všechny generace. A tak vznikly postavy Laďa a Luďa – kluk z vesnice a kluk z města. Kontrastní dvojice, která umožnila divákovi identifikovat se s oběma pohledy, s životem na vesnici i ve městě. Putování Laďi a Luďi po krásách Moravy, při kterém jim jistí záda místní prodejna COOP, nám umožnilo ukázat, že je COOP všude tam, kde jej chcete mít.
V rámci kampaně jsme vytvořili i podstránku s interaktivní mapou, na které mohli zákazníci sledovat prodejny COOP a objevovat tipy na výlety po celé Moravě. Součástí strategie byla i soutěž a další navazující obsah na sociálních sítích, který diváky blíž seznámil s putováním dvou kamarádů a zároveň je přirozeně nasměroval do prodejen.
Na původní koncept navazujeme v komunikaci na sociálních sítích COOP dodnes.