.svg%201.png)
Otevřené zadání a skromný rozpočet. Jak jsme za málo peněz udělali hodně muziky s Panasonic party speakerem.
CMAX není produkt pro náročné audiofily, ale teenagery, kteří si chtějí užít hluboké basy a ostré beaty na plné decibely. Vydefinovali jsme si několik cílovek. Jedna z nich byla malá perlička – kdo tráví víc času online než čeští studenti na letních prázdninách v Chorvatsku? Chtěli jsme vytvořit něco zábavného, co naše publikum zaujme na první pohled. A poslech.
Vznikla soutěžní microsite, kde si návštěvníci mixovali svou vlastní letní párty. 4 kola, 36 originálních postav, několik nečekaných prostředí, 3 hudební žánry. Dohromady 1 215 unikátních kombinací, které se daly vytvořit a rozhýbat v době, kdy se AI skloňovalo jen v anarchistických kroužcích. Na výsledek se koukněte sami.
Účastníci se se svou virtuální divnopárty mohli pochlubit na sociálních sítích. Ti největší pařmeni se promixovali k výhrám jako bezdrátová sluchátka nebo party speaker. Jak to dopadlo? Víc než 6 670 soutěžících, 28 440 webových návštěv a přes 6 milionů zhlédnutí!