

UGO hledalo rovnováhu mezi tím, co chce říct, a co chtějí slyšet jejich zákazníci. Před 2 lety jsme si tuhle vizi společně pojmenovali jako Život v rovnováze. A začali tam, kde to dává největší smysl – u brand kódů. Protože bez nich je to trochu jako jíst salát. Bez zálivky.
UGO už dávno nebylo nováčkem na trhu. Z malého projektu se stala etablovaná značka s vlastní sítí Salaterií a Freshbarů, rozpoznatelnou identitou i jasnými hodnotami. Jenže zatímco vizuál i retail držely krok, komunikace potřebovala jasnou linku. Zadání bylo jasné – sjednotit a jasně vydefinovat narativ značky.

Připravili jsme několik návrhů nového konceptu s cílem sjednotit a zjednodušit komunikaci tak, aby působila konzistentně napříč všemi kanály. Offline i online. Zvítězil koncept Život v rovnováze, který dokonale vystihuje značku a její hodnoty – zdravý nadhled i chuť dělat svět o kousek lepším místem. Současně otevírá prostor pro interakci se širší cílovou skupinou. UGO najednou nemluvilo jen k těm, kteří myslí na své zdraví, ale i na udržitelnost, ekologii a rovnováhu ve všech aspektech života.
Po výběru konceptu přišla zásadní fáze – ověřit jeho funkčnost v praxi. Cílem kampaně bylo představit veřejnosti nový směr značky. A hlavně zajistit, aby každý vizuální a obsahový prvek odrážel DNA UGO. Společně s produkční agenturou Steezy Studio vznikly dynamické videospoty i statické klíčové vizuály, které ladily s barevnou paletou a podpořily jednotný vizuální styl. Výstupy se objevily napříč všemi médii od online platforem až po billboardy a citylighty.

Díky pevně definovaným brand kódům může UGO pokaždé působit trochu jinak, a přitom nést stále stejný rukopis. Na tomto pevném základě jsme realizovali navazující kampaň s výživovým specialistou Petrem Havlíčkem.